skip to Main Content

Anulowanie wyjazdu

Każdy klient uprawniony jest w każdym czasie przed rozpoczęciem wycieczki do odstąpienia od umowy o wycieczkę. W przypadku anulowania są ważne opłaty anulacyjne, zawsze zależy ile dni przed odjazdem został wyjazd anulowany przez Klienta. Po wykupieniu wycieczki jest dla Klienta zarezerwowane miejsce – ale jeśli w końcu Klient zdecyduje się nie brać udziału w wycieczce, to już niestety nie zdążymy sprzedać zarezerwowane miejsce Klienta, a będziemy tracić. Z tego powodu są ważne opłaty anulacyjne.

Jak anulować zakupiony wyjazd

Wystarczy tylko wysłać formularz rezygnacji z wycieczki online (lub wysłać pisemną prośbę o anulowanie), a my rozpatrzymy podanie niezwłocznie w godzinach pracy

Formularz rezygnacji z wycieczki

Wyrażam zgodę
na przetwarzanie danych zgodnie z warunkami

Wypełnij i wyślij formularz na tej stronie

Wystarczy wysłać „Formularz rezygnacji z wycieczki“ elektronicznie bezpośrednio z tej strony lub pisemną prośbę o anulowanie wycieczki, a my rozpatrzymy podanie niezwłocznie w godzinach pracy.

Tylko Osoba Zamawiająca wycieczki może zażądać anulowania. W przypadku, że w umowie jest więcej osób i wszystkie osoby chcą anulować wycieczkę, Zamawiający musi dokonać anulowania w jednym podaniu.

Jeśli wykupiłeś ubezpieczenie turystyczne i będziesz domagać się odszkodowania ubezpieczeniowego, skontaktuj się z ubezpieczalnią.

Uwaga, zostaną naliczone opłaty anulacyjne

Im krótszy czas do odjazdu zostanie wycieczka anulowana, tym będą wyższe opłaty anulacyjne (liczba dni liczona jest od dnia otrzymania podania o anulowanie wycieczki). Opłata anulacyjna naliczana jest procentualnie od ostatecznej ceny wyjazdu, zawsze zależy ile dni przed odjazdem został wyjazd anulowany przez Klienta.

Minimalna opłata anulacyjna

Minimalna opłata anulacyjna wynosi 1 500 CZK/os. – to minimum nie dotyczy wycieczek z katalogu Lato 2020 a katalogu Zima 2020/2021, których cena jest niższa niż 1 500 CZK/os., lub chodzi o zakwaterowanie w apartamencie bez usług. W takich przypadkach wysokość opłaty anulacyjnej jest zawsze naliczona w procentach:

  • 20% z ceny wycieczki wymienionej w umowie o wycieczkę w terminie 41 i więcej dni przed rozpoczęciem wycieczki*
    • * Letni katalog 2020 tylko 200 zł za pokój/apartament
    • * Zimowy katalog 2020/2021 tylko 200 zł/os.
  • 30% z ceny wycieczki wymienionej w umowie o wycieczkę pomiędzy 40–30 dniem włącznie*
    • * Letni katalog 2020 tylko 200 zł za pokój/apartament
    • * Zimowy katalog 2020/2021 tylko 400 zł/os.
  • 50% z ceny wycieczki wymienionej w umowie o wycieczkę pomiędzy 29–20 dniem włącznie
  • 80% z ceny wycieczki wymienionej w umowie o wycieczkę w pomiędzy 19–10 dniem włącznie
  • 100% z ceny wycieczki wymienionej w umowie o wycieczkę w terminie krótszym niż 9 dni włącznie

Często zadawane pytania

Przeczytaj często zadawane pytania, zanim zadzwonisz…

Anulowanie już wykupionej wycieczki (jest podpisana umowa o wycieczkę) z jakiegokolwiek powodu podlega warunkom anulowania, które są szczegółowo opisane w Warunkach ogólnych i umowie o wycieczkę tutaj, którą należy podpisać przy zakupie wyjazdu. Za każdym razem, gdy wycieczka zostanie anulowana przez Klienta, zostanie naliczona opłata anulacyjna (jej wysokość regulują niniejsze zasady). W przypadku zakupienia ubezpieczenia turystycznego z ubezpieczeniem kosztów rezygnacji, Klient może domagać się zwrotu części opłat anulacyjnych od ubezpieczalni. To ubezpieczenie obejmuje przypadki, w których nie można wziąć udziału w wycieczce z powodów zdrowotnych lub z innych poważnych powodów. Niestety u nas nie można zakupić ubezpieczenia turystycznego, bo jesteśmy czeskim biurem podróży a czeska ubezpieczalnia, z którą współpracujemy, przyjmuje tylko czeskich klientów, dlatego zalecamy zakupić ubezpieczenie turystyczne we własnym zakresie.

Niestety nie jest to możliwe, zawsze musimy naliczać opłaty anulacyjne. Po wykupieniu wycieczki jest dla Klienta zarezerwowane miejsce – ale jeśli w końcu Klient zdecyduje się nie brać udziału w wycieczce, to już niestety nie zdążymy sprzedać zarezerwowane miejsce Klienta, a będziemy tracić. Z tego powodu są ważne opłaty anulacyjne.

Na pewno nie. Wycieczka może zostać anulowana, na przykład z powodu zamknięcia hotelu, ale o takiej sytuacji informujemy klientów i wracamy pieniądze.

Po wysłaniu formularza rezygnacji z wycieczki wyliczymy wysokość opłat anulacyjnych (od daty otrzymania formularza) oraz poinformujemy o dokładnym rozliczeniu drogą mailową lub telefoniczną. Obliczenie opłat anulacyjnych regulują niniejsze zasady

Masz inne pytanie?

Napisz do nas e-mail na adres [email protected] lub zadzwoń pod nr tel. +48 222 442 944

Back To Top