skip to Main Content

Hotel Vezzena

wczytywanie terminów...

Hotel Vezzena***

(ID: 11890)

Hotel Vezzena***

Zarezerwuj online

  • Pobyty na 3–7 nocy w Folgarii
  • Zakwaterowanie w 3-gwiazdkowym hotelu Vezzena z wyżywieniem HB
  • Bezpłatny pobyt dla dzieci do 6,99 lat na dostawce
  • 104 km tras narciarskich
  • Wyciąg bezpośrednio przy hotelu (100 m)
  • Zakwaterowanie w wysokości 1400 m n.p.m.
  • Bezpłatne WiFi
  • Parking i garaż bezpłatnie
  • Zwierzęta domowe akceptowane za opłatą
  • Dania bezglutenowe na prośbę
  • Dojazd własny
Dzieci/dziecko bezpłatnieGwarancja biura České kormidlo

Od 768,00 /os.

Zarezerwuj online

  • Pobyty na 3–7 nocy w Folgarii
  • Zakwaterowanie w 3-gwiazdkowym hotelu Vezzena z wyżywieniem HB
  • Bezpłatny pobyt dla dzieci do 6,99 lat na dostawce
  • 104 km tras narciarskich
  • Wyciąg bezpośrednio przy hotelu (100 m)
  • Zakwaterowanie w wysokości 1400 m n.p.m.
  • Bezpłatne WiFi
  • Parking i garaż bezpłatnie
  • Zwierzęta domowe akceptowane za opłatą
  • Dania bezglutenowe na prośbę
  • Dojazd własny
Dzieci/dziecko bezpłatnieGwarancja biura České kormidlo

Terminy

Zimowe wczasy w Alpach! Zakwaterowanie w pięknym 3-gwiazdkowym hotelu Vezzena z wyżywieniem HB, dziecko do 6,99 lat bezpłatnie

  • Pobyty na 3–7 nocy w Folgarii
  • Zakwaterowanie w 3-gwiazdkowym hotelu Vezzena z wyżywieniem HB
  • Bezpłatny pobyt dla dzieci do 6,99 lat na dostawce
  • 104 km tras narciarskich
  • Wyciąg bezpośrednio przy hotelu (100 m)
  • Zakwaterowanie w wysokości 1400 m n.p.m.
  • Bezpłatne WiFi
  • Parking i garaż bezpłatnie
  • Zwierzęta domowe akceptowane za opłatą
  • Dania bezglutenowe na prośbę
  • Dojazd własny

Jazda na nartach w ośrodku Folgaria

Folgaria – Lavarone jest ośrodkiem odpowiednim dla rodzin z dziećmi. Na nartach można jeździć w ośrodku Lavarone (30 km) lub Folgaria (74 km). Te dwa oddzielne ośrodki oferują gościom łącznie 104 km tras narciarskich. Ośrodki są połączone tylko siecią skibusów. Głównie w części Lavarone znajdują się ruchome chodniki. Dzięki prawie 100% sztucznemu naśnieżaniu ośrodek oferuje, pomimo mniejszej wysokości, solidne śniegowe warunki. Oferta dla biegaczy narciarskich jest bogata. W pobliżu wioski Luserna znajduje się płatny biegowy osŕodek Centro Fondo Milegrobbe Vezzena, w którym jest do dyspozycji ok. 60 km przygotowanych tras. W miasteczku Folgaria znajduje się miejskie sportowe centrum Palasport di Folgaria z krytym basenem i basenem dla dzieci. Dla snowboardzistów są do dyspozycji 2 snowparki, a dla dzieci – 3 parki rozrywki.

Zakwaterowanie w hotelu Vezzena***

Typowy alpejski hotel Vezzena znajduje się w dolinie Sugana na północy Włoch w wysokości 1400 m n.p.m. naprzeciwko wyciągu, który łączy obszar Vezzena z ośrodkiem Lavarone. Jezioro Levico i Caldonazzo są oddalone od hotelu ok. 30 minut jazdy samochodem. Niedaleko od wioski Luserna znajduje się teren do narciarstwa biegowego Centro Fondo Millegrobbe Vezzena, około 60 km przygotowanych tras. Hotel akceptuje karty Visa, Diners, MasterCard, EC card/Maestro. Hotel jest wyposażony w recepcję (czynna od 8.30 do 21.30 godz.), restaurację, bar, salon z TV, salę konferencyjną, przechowalnię nart, windę, ogród, pokój gier, taras, garaż (bezpłatnie, ograniczona liczba miejsc), parking (bezpłatnie, ograniczona liczba miejsc) oraz WiFi (dostępne w pomieszczeniach wspólnego użytku). Zwierzęta są akceptowane za opłatą 10 €/noc (na prośbę w biurze podróży).

Odległości od hotelu

  • Lotnisko 130 km
  • Centrum miasteczka 8 km
  • Szpital 8 km
  • Apteka 8 km
  • Stacja kolejowa 30 km
  • Restauracje i bary 8 km
  • Sklepy 8 km
  • Wyciąg 100 m

Dwuosobowe pokoje z możliwością umieszczenia maksymalnie 2 dostawek 

Pokoje mają łazienkę i toaletę (razem lub osobno), ogrzewanie oraz telewizję satelitarną. Hotel oferuje również jednoosobowe pokoje (na prośbę).

Wyżywienie w formie HB

  • Śniadanie w formie bufetu
  • Na obiadokolację są podawane 3 dania do wyboru z menu
  • Napoje do obiadokolacji nie są wliczone w cenę 
  • Pobyt zaczyna się obiadokolacją i kończy się śniadaniem
  • Bożonarodzeniowy obiad za opłatą 40 €/os.
  • Sylwestrowa kolacja za opłatą 55 €/os.
  • Danie bezglutenowe na życzenie
  • Bożonarodzeniowy obiad i Sylwestrowa kolacja na życzenie

Ważne informacje

  • Check in od 14.30 godz., check out do 10.30 godz.
  • Obowiązkowa opłata klimatyczna ok. 1,5 €/os./dzień
  • Zwierzęta domowe są akceptowane za opłatą 10 €/dzień (na życzenie w biurze podróży)
  • Łóżeczko dziecięce za opłatą 10 €/noc (na życzenie w biurze podróży)
  • Garaż i parking bezpłatnie (liczba miejsc ograniczona, nie można zarezerwować)
  • Podróż możliwa z ważnym dowodem osobistym
  • Dzieci muszą mieć ważny dowód osobisty lub paszport
  • Na początku i na końcu każdego sezonu nie wszystkie wyciągi w ramach ośrodka narciarskiego muszą być otwarte. Fakt ten nie uprawnia klientów do otrzymania zniżki na wycieczkę. Na początku i na końcu sezonu jest również ograniczony ruch skibusów. Prosimy mieć na uwadze, że za autobusy jest odpowiedzialny wyłącznie ośrodek narciarski. 
  • WiFi – biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za jakość WiFi oraz ewentualne awarie; zasięg WiFi w pokojach jest przeważnie słaby lub nie ma go w ogóle
  • Adaptery do gniazdek we Włoszech – nasze klasyczne płaskie wtyczki z dwoma bolcami pasują do węższych i kombinowanych gniazdek. Aby skorzystać z eurogniazdka konieczne jest zakupienie adaptera (adattatore per la presa elettrica lub po prostu adattatore, ewentualnie riduzione elettrica). Adaptery są dostępne w każdym większym supermarkecie w cenie ok. 1,5 €–3,5 € (w zależności od rodzaju). Zakupić je można również w polskich sklepach elektronicznych.

31. 10. 2020

lokalizacja zakwaterowanie – Hotel Vezzena

Ogólna ocena 90,0 % (opinii 1×)

Delegat
Nie ma jeszcze oceny
Pokój
90,0 %
Transport
Nie ma jeszcze oceny

Spôsoby platby, zálohy a doplatky

Vieme, že keď kupujete dovolenku napríklad až pol roka dopredu (typický nákup letnej dovolenky v zime), je fajn platbu za dovolenku rozložiť. Preto u nás nemusíte platiť celú čiastku ihneď. Platba je rozdelená na zálohu a doplatok. K zálohe resp. k prvej platbe je vždy pripočítané prípadné cestovné poistenie. Rozloženie platby sa líši podľa typu zájazdu a času od vytvorenia rezervácie do odjazdu (ak je odjazd skôr ako 30 dní od vytvorenia rezervácie, zpravidla budete platiť celú čiastku zájazdu).

Zálohy a doplatky

Ako bude platba rozdelená, určuje typ zájazdu a obdobie, kedy ho rezervujete.

Letná dovolenka

Rezervácie vytvorené do polovice februára

  • Záloha 58 €/osoba alebo 116 €/ apartmán do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Polovica doplatku do konca februára
  • Zostatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Rezervácie vytvorené od marca do konca letnej sezóny

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Zimná dovolenka

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Poznávacie zájazdy

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Wellness Slovinsko

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Spôsoby platby

Platiť môžete kartou online, bezhotovostným prevodom alebo v hotovosti na pobočke

Rýchla platba kartou

Pri platbe kartou sa vyhnete prepadnutiu splatnosti prvej platby (platby bankovým príkazom sú napr. počas víkendu dlhšie, a tak sa môže stať, že platba nedorazí včas, Váš termín sa uvoľní k predaju a môže ho kúpiť niekto iný)

Platba bankovým prevodom

Pri vytvorení rezervácie dostanete platobné informácie a pokyny k platbe. Tento spôsob platby je samozrejme bezpečný, ale trvá dlhší čas (riziko prepadnutia rezervácie a menších komplikácií, ak platba nepríde včas).

Storno a odstúpenie od zmluvy

Môže sa stať, že sa nebudete môcť zúčastniť zájazdu. Ak sa to stane po zaplatení zálohy, riadi sa odstúpenie od zmluvy Obchodnými podmienkami a v závislosti na čase do odjazdu Vám bude účtovaný storno poplatok (vždy je to min. 15 % celkovej ceny zájazdu).

Wyjazd nie ma wycieczek

Zimowe wczasy w Alpach! Zakwaterowanie w pięknym 3-gwiazdkowym hotelu Vezzena z wyżywieniem HB, dziecko do 6,99 lat bezpłatnie

  • Pobyty na 3–7 nocy w Folgarii
  • Zakwaterowanie w 3-gwiazdkowym hotelu Vezzena z wyżywieniem HB
  • Bezpłatny pobyt dla dzieci do 6,99 lat na dostawce
  • 104 km tras narciarskich
  • Wyciąg bezpośrednio przy hotelu (100 m)
  • Zakwaterowanie w wysokości 1400 m n.p.m.
  • Bezpłatne WiFi
  • Parking i garaż bezpłatnie
  • Zwierzęta domowe akceptowane za opłatą
  • Dania bezglutenowe na prośbę
  • Dojazd własny

Jazda na nartach w ośrodku Folgaria

Folgaria – Lavarone jest ośrodkiem odpowiednim dla rodzin z dziećmi. Na nartach można jeździć w ośrodku Lavarone (30 km) lub Folgaria (74 km). Te dwa oddzielne ośrodki oferują gościom łącznie 104 km tras narciarskich. Ośrodki są połączone tylko siecią skibusów. Głównie w części Lavarone znajdują się ruchome chodniki. Dzięki prawie 100% sztucznemu naśnieżaniu ośrodek oferuje, pomimo mniejszej wysokości, solidne śniegowe warunki. Oferta dla biegaczy narciarskich jest bogata. W pobliżu wioski Luserna znajduje się płatny biegowy osŕodek Centro Fondo Milegrobbe Vezzena, w którym jest do dyspozycji ok. 60 km przygotowanych tras. W miasteczku Folgaria znajduje się miejskie sportowe centrum Palasport di Folgaria z krytym basenem i basenem dla dzieci. Dla snowboardzistów są do dyspozycji 2 snowparki, a dla dzieci – 3 parki rozrywki.

Zakwaterowanie w hotelu Vezzena***

Typowy alpejski hotel Vezzena znajduje się w dolinie Sugana na północy Włoch w wysokości 1400 m n.p.m. naprzeciwko wyciągu, który łączy obszar Vezzena z ośrodkiem Lavarone. Jezioro Levico i Caldonazzo są oddalone od hotelu ok. 30 minut jazdy samochodem. Niedaleko od wioski Luserna znajduje się teren do narciarstwa biegowego Centro Fondo Millegrobbe Vezzena, około 60 km przygotowanych tras. Hotel akceptuje karty Visa, Diners, MasterCard, EC card/Maestro. Hotel jest wyposażony w recepcję (czynna od 8.30 do 21.30 godz.), restaurację, bar, salon z TV, salę konferencyjną, przechowalnię nart, windę, ogród, pokój gier, taras, garaż (bezpłatnie, ograniczona liczba miejsc), parking (bezpłatnie, ograniczona liczba miejsc) oraz WiFi (dostępne w pomieszczeniach wspólnego użytku). Zwierzęta są akceptowane za opłatą 10 €/noc (na prośbę w biurze podróży).

Odległości od hotelu

  • Lotnisko 130 km
  • Centrum miasteczka 8 km
  • Szpital 8 km
  • Apteka 8 km
  • Stacja kolejowa 30 km
  • Restauracje i bary 8 km
  • Sklepy 8 km
  • Wyciąg 100 m

Dwuosobowe pokoje z możliwością umieszczenia maksymalnie 2 dostawek 

Pokoje mają łazienkę i toaletę (razem lub osobno), ogrzewanie oraz telewizję satelitarną. Hotel oferuje również jednoosobowe pokoje (na prośbę).

Wyżywienie w formie HB

  • Śniadanie w formie bufetu
  • Na obiadokolację są podawane 3 dania do wyboru z menu
  • Napoje do obiadokolacji nie są wliczone w cenę 
  • Pobyt zaczyna się obiadokolacją i kończy się śniadaniem
  • Bożonarodzeniowy obiad za opłatą 40 €/os.
  • Sylwestrowa kolacja za opłatą 55 €/os.
  • Danie bezglutenowe na życzenie
  • Bożonarodzeniowy obiad i Sylwestrowa kolacja na życzenie

Ważne informacje

  • Check in od 14.30 godz., check out do 10.30 godz.
  • Obowiązkowa opłata klimatyczna ok. 1,5 €/os./dzień
  • Zwierzęta domowe są akceptowane za opłatą 10 €/dzień (na życzenie w biurze podróży)
  • Łóżeczko dziecięce za opłatą 10 €/noc (na życzenie w biurze podróży)
  • Garaż i parking bezpłatnie (liczba miejsc ograniczona, nie można zarezerwować)
  • Podróż możliwa z ważnym dowodem osobistym
  • Dzieci muszą mieć ważny dowód osobisty lub paszport
  • Na początku i na końcu każdego sezonu nie wszystkie wyciągi w ramach ośrodka narciarskiego muszą być otwarte. Fakt ten nie uprawnia klientów do otrzymania zniżki na wycieczkę. Na początku i na końcu sezonu jest również ograniczony ruch skibusów. Prosimy mieć na uwadze, że za autobusy jest odpowiedzialny wyłącznie ośrodek narciarski. 
  • WiFi – biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za jakość WiFi oraz ewentualne awarie; zasięg WiFi w pokojach jest przeważnie słaby lub nie ma go w ogóle
  • Adaptery do gniazdek we Włoszech – nasze klasyczne płaskie wtyczki z dwoma bolcami pasują do węższych i kombinowanych gniazdek. Aby skorzystać z eurogniazdka konieczne jest zakupienie adaptera (adattatore per la presa elettrica lub po prostu adattatore, ewentualnie riduzione elettrica). Adaptery są dostępne w każdym większym supermarkecie w cenie ok. 1,5 €–3,5 € (w zależności od rodzaju). Zakupić je można również w polskich sklepach elektronicznych.

31. 10. 2020

Galeria

Terminy

lokalizacja zakwaterowanie – Hotel Vezzena

Ogólna ocena 90,0 % (opinii 1×)

Delegat
Nie ma jeszcze oceny
Pokój
90,0 %
Transport
Nie ma jeszcze oceny

Zadaj pytanie dotyczące oferty

Spôsoby platby, zálohy a doplatky

Vieme, že keď kupujete dovolenku napríklad až pol roka dopredu (typický nákup letnej dovolenky v zime), je fajn platbu za dovolenku rozložiť. Preto u nás nemusíte platiť celú čiastku ihneď. Platba je rozdelená na zálohu a doplatok. K zálohe resp. k prvej platbe je vždy pripočítané prípadné cestovné poistenie. Rozloženie platby sa líši podľa typu zájazdu a času od vytvorenia rezervácie do odjazdu (ak je odjazd skôr ako 30 dní od vytvorenia rezervácie, zpravidla budete platiť celú čiastku zájazdu).

Zálohy a doplatky

Ako bude platba rozdelená, určuje typ zájazdu a obdobie, kedy ho rezervujete.

Letná dovolenka

Rezervácie vytvorené do polovice februára

  • Záloha 58 €/osoba alebo 116 €/ apartmán do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Polovica doplatku do konca februára
  • Zostatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Rezervácie vytvorené od marca do konca letnej sezóny

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Zimná dovolenka

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Poznávacie zájazdy

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Wellness Slovinsko

  • Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
  • Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom

Spôsoby platby

Platiť môžete kartou online, bezhotovostným prevodom alebo v hotovosti na pobočke

Rýchla platba kartou

Pri platbe kartou sa vyhnete prepadnutiu splatnosti prvej platby (platby bankovým príkazom sú napr. počas víkendu dlhšie, a tak sa môže stať, že platba nedorazí včas, Váš termín sa uvoľní k predaju a môže ho kúpiť niekto iný)

Platba bankovým prevodom

Pri vytvorení rezervácie dostanete platobné informácie a pokyny k platbe. Tento spôsob platby je samozrejme bezpečný, ale trvá dlhší čas (riziko prepadnutia rezervácie a menších komplikácií, ak platba nepríde včas).

Storno a odstúpenie od zmluvy

Môže sa stať, že sa nebudete môcť zúčastniť zájazdu. Ak sa to stane po zaplatení zálohy, riadi sa odstúpenie od zmluvy Obchodnými podmienkami a v závislosti na čase do odjazdu Vám bude účtovaný storno poplatok (vždy je to min. 15 % celkovej ceny zájazdu).

Wyjazd nie ma wycieczek

Zarezerwuj online

Wybierz liczbę osób, termin itp., Oblicz cenę, dodaj do koszyka i po prostu zarezerwuj termin online. Jeśli masz pytania lub chcesz dokonać zakupu przez telefon, zadzwoń: +420 +48 222 442 944 chętnie Państwu doradzimy.

Bardzo niski depozyt i brak opłat za anulowanie, jeśli wymagane są testy, kwarantanna lub jeśli rząd nie zaleca podróżowania do miejsca docelowego. Gwarancja Czech Rudder dotyczy większości wycieczek. Więcej

Szybkie zapytanie ofertowe

Potrzebujesz rekomendacji, pomocy w wyborze, czy Twoja prośba jest skomplikowana? Wypełnij i wyślij zapytanie z tej strony, a my stworzymy ofertę.

Bestseller

  • Ze skipassemGwarancja biura České kormidlo
    Willa Erica***

    Willa Erica***

    Od 357,00 /os.
    Zakupiono 24×
    (25)

Obsługa klienta

Jeśli będziesz dzwonić po zamówienie, które zostało już utworzone, przygotuj jego numer

+48 222 442 944

Call centrum

Pon – Piątek: 8: 00–16: 30
Sobota – niedziela: tylko zamówienia online

Zarezerwuj online

Wybierz liczbę osób, termin itp., Oblicz cenę, dodaj do koszyka i po prostu zarezerwuj termin online. Jeśli masz pytania lub chcesz dokonać zakupu przez telefon, zadzwoń: +420 +48 222 442 944 chętnie Państwu doradzimy.

Obsługa klienta

Zadzwoń, jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje o ofertach lub potrzebujesz porady dotyczącej zakupu. Nasza obsługa klienta chętnie Ci pomoże!

Zapytania o nieokreślone zakwaterowanie prosimy przesyłać e-mailem: [email protected]

Call centrum
Pon – Pią: 8: 00–16: 30
Sobota – niedziela: tylko zamówienia online

Back To Top