Hotel Moena
Hotel Moena***
Od 1 464,00 zł/os.

Zarezerwuj online
- 5–8dniowy pobyt w ośrodku narciarskim Val di Fassa
- Zakwaterowanie w 3-gwiazdkowym hotelu Moena z wyżywieniem HB
- Pokoje dla 1–4 osób
- Skibus 50 m od hotelu
- 110 km przygotowanych tras
- Odpowiedni dla rodzin z dziećmi
- Bezpłatny dostęp do wellness centrum
- Własny transport
- Darmowe WiFi i bezpłatny parking

Tagi: Bez skipassu, Cała cena za voucher, Hotel z wellness, Pobyty zimowe
Ferie zimowe w popularnej Val di Fassa, zakwaterowanie w 3-gwiazdkowym hotelu Moena z wyżywieniem HB, 110 km tras!
- 5–8dniowy pobyt w ośrodku narciarskim Val di Fassa
- Zakwaterowanie w 3-gwiazdkowym hotelu Moena z wyżywieniem HB
- Pokoje dla 1–4 osób
- Skibus 50 m od hotelu
- 110 km przygotowanych tras
- Odpowiedni dla rodzin z dziećmi
- Bezpłatny dostęp do wellness centrum
- Własny transport
- Darmowe WiFi i bezpłatny parking
Idealna jazda na nartach w Val di Fassa
Pomimo tego, że ośrodek Val di Fassa nie należy do największych, to oferuje nam kilka mniejszych części, które są zlokalizowane wokół górskich wiosek. W ten sposób można jeździć na nartach każdego dnia w innym miejscu, w czym pomaga również sieć skibusów. W ośrodku czeka na fanów nart 110 km perfekcyjnie przygotowanych tras narciarskich, system 52 nowoczesnych i szybkich wyciągów, 70 km białych szlaków oraz 3 snowparki. Fani łatwych i średnio zaawansowanych tras powinni się wybrać na Ciampedie oraz przełęcz Carezza. Natomiast w części Belvedere-Col Rodella znajdziemy przede wszystkim szerokie czerwone trasy. Z ośrodka Val di Fassa e Carezza można się z łatwością dostać na karuzelę Sella Ronda, która oferuje blisko 500 km tras zjazdowych, nowoczesną infrastrukturę oraz unikalne widoki na najwyższe szczyty Dolomitów.
Zakwaterowanie w hotelu Moena***
Malowniczy hotel Moena znajduje się w centrum miasteczka Moena, w pobliżu Piaz de Setegrava. Restauracje, piwnice i kawiarnie znajdują się w najbliższej okolicy. Skibus zatrzymuje się 50 metrów od hotelu, który kursuje do 3 km oddalonego osŕodku Val di Fassa. W hotelu znajduje się recepcja (czynna jest od 8.00 do 22.00 godz.), restauracja, taras, salon z TV, winda, bar, WiFi dostępne w całym hotelu, parking (bezpłatny, 200 m od hotelu), przechowalnia nart, przechowalnia bagażu i pokój zabaw dla dzieci. Po spędzonym dniu na stoku można zrelaksować się we wellness centrum w hotelu Laurino***, który jest bezpłatny dla gości i znajduje się w odległości 200 metrów od hotelu Moena, W wellness jest do dyspozycji sauna, łaźnie tureckie, prysznic wrażeń, solarium (za opłatą) oraz strefa relaksu. Godziny otwarcia są codziennie od 16.00 do 20.00, wstęp jest dozwolony tylko dla osób powyżej 16 lat. Hotel akceptuje karty Visa, Mastercard, American Express, EC card/Maestro.
Jednoosobowy pokój
Pokój o powierzchni 10–12 m2 jest wyposażony w łazienkę, suszarkę do włosów, ogrzewanie, telefon, telewizję satelitarną, sejf, połączenie WiFi. Niektóre pokoje posiadają balkon (nie można zarezerwować).
Dwuosobowy pokój Classic z możliwością aż dwóch dostawek
Pokój o powierzchni 13–14 m2 jest wyposażony w łazienkę, suszarkę do włosów, ogrzewanie, telefon, telewizję satelitarną, sejf, połączenie WiFi. Niektóre pokoje posiadają balkon (nie można zarezerwować).
Pokój Dwuosobowy typu Superior z maksymalnie dwoma dostawkami
Pokój o powierzchni ok. 16 m2 wyposażony jest w łazienkę, suszarkę do włosów, ogrzewanie, telefon, telewizję satelitarną, sejf, połączenie WiFi. Niektóre pokoje posiadają balkon (nie można zarezerwować).
Wyżywienie w formie HB
- Śniadanie w formie bufetu
- Obiadokolacja składa się z 5 dań do wyboru z menu, sałatkowy bufet
- Napoje do obiadokolacji nie są wliczone w cenę
- Kolacja wigilijna (24.12.) w cenie
- Kolacja sylwestrowa (31.12.) za opłatą 55 €/os. (obowiązkowa opłata)
- Krzesełko dla dzieci jest dostępne na życzenie
- Przygotowanie menu dla dzieci na życzenie
- Pobyt rozpoczyna się obiadokolacją, a kończy śniadaniem
Informacja o skipassach
Cena wyjazdu nie obejmuje skipassów. Nie ma możliwości ich dokupienia w biurze podróży.
Ważne informacje
- Zameldowanie od 14.00 godz., wymeldowanie do 10.00 godz.
- Obowiązkowa opłata klimatyczna ok. 1 €/os./dzień – płatna na miejscu
- Zwierzęta nie są akceptowane
- Łóżeczko dziecięce bezpłatnie na życzenie w biurze podróży
- Bezpłatny parking ok. 200 m od hotelu (ograniczona liczba miejsc, nie można zarezerwować)
- Wellness centrum znajduje się w hotelu Laurino, ok. 200 m od hotelu Moena, wstęp wolny od 16.00 godz. do 20.00 godz.
- Podróż możliwa z ważnym dowodem osobistym
- Dzieci muszą mieć ważny dowód osobisty lub paszport
- Na początku i na końcu każdego sezonu nie wszystkie wyciągi w ramach ośrodka narciarskiego mogą być otwarte. Fakt ten nie uprawnia klientów do otrzymania zniżki na wyjazd. Na początku i na końcu sezonu jest również ograniczony ruch skibusów. Prosimy mieć na uwadze, że za skibusy jest odpowiedzialny wyłącznie ośrodek narciarski.
- WiFi – biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za jakość WiFi oraz ewentualne awarie; zasięg WiFi w pokojach jest przeważnie słaby lub nie ma go w ogóle
- Adaptery do gniazdek we Włoszech – nasze klasyczne płaskie wtyczki z dwoma bolcami pasują do węższych i kombinowanych gniazdek. Aby skorzystać z eurogniazdka konieczne jest zakupienie adaptera (adattatore per la presa elettrica lub po prostu adattatore, ewentualnie riduzione elettrica). Adaptery są dostępne w każdym większym supermarkecie w cenie ok. 1,5 €–3,5 € (w zależności od rodzaju). Zakupić je można również w polskich sklepach elektronicznych.
22. 1. 2021
lokalizacja zakwaterowanie – Moena
Oferta nie ma jeszcze opinii
Spôsoby platby, zálohy a doplatky
Vieme, že keď kupujete dovolenku napríklad až pol roka dopredu (typický nákup letnej dovolenky v zime), je fajn platbu za dovolenku rozložiť. Preto u nás nemusíte platiť celú čiastku ihneď. Platba je rozdelená na zálohu a doplatok. K zálohe resp. k prvej platbe je vždy pripočítané prípadné cestovné poistenie. Rozloženie platby sa líši podľa typu zájazdu a času od vytvorenia rezervácie do odjazdu (ak je odjazd skôr ako 30 dní od vytvorenia rezervácie, zpravidla budete platiť celú čiastku zájazdu).
Zálohy a doplatky
Ako bude platba rozdelená, určuje typ zájazdu a obdobie, kedy ho rezervujete.
Letná dovolenka
Rezervácie vytvorené do polovice februára
- Záloha 58 €/osoba alebo 116 €/ apartmán do 3 dní od podpísania zmluvy
- Polovica doplatku do konca februára
- Zostatok najneskôr 30 dní pred odjazdom
Rezervácie vytvorené od marca do konca letnej sezóny
- Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
- Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom
Zimná dovolenka
- Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
- Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom
Poznávacie zájazdy
- Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
- Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom
Wellness Slovinsko
- Záloha 50 % z ceny zájazdu do 3 dní od podpísania zmluvy
- Doplatok najneskôr 30 dní pred odjazdom
Spôsoby platby
Platiť môžete kartou online, bezhotovostným prevodom alebo v hotovosti na pobočke
Rýchla platba kartou
Pri platbe kartou sa vyhnete prepadnutiu splatnosti prvej platby (platby bankovým príkazom sú napr. počas víkendu dlhšie, a tak sa môže stať, že platba nedorazí včas, Váš termín sa uvoľní k predaju a môže ho kúpiť niekto iný)
Platba bankovým prevodom
Pri vytvorení rezervácie dostanete platobné informácie a pokyny k platbe. Tento spôsob platby je samozrejme bezpečný, ale trvá dlhší čas (riziko prepadnutia rezervácie a menších komplikácií, ak platba nepríde včas).
Storno a odstúpenie od zmluvy
Môže sa stať, že sa nebudete môcť zúčastniť zájazdu. Ak sa to stane po zaplatení zálohy, riadi sa odstúpenie od zmluvy Obchodnými podmienkami a v závislosti na čase do odjazdu Vám bude účtovaný storno poplatok (vždy je to min. 15 % celkovej ceny zájazdu).
Zarezerwuj online
Wybierz liczbę osób, termin itp., Oblicz cenę, dodaj do koszyka i po prostu zarezerwuj termin online. Jeśli masz pytania lub chcesz dokonać zakupu przez telefon, zadzwoń: +420 +48 222 442 944 chętnie Państwu doradzimy.
Obsługa klienta
Zadzwoń, jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje o ofertach lub potrzebujesz porady dotyczącej zakupu. Nasza obsługa klienta chętnie Ci pomoże!
Zapytania o nieokreślone zakwaterowanie prosimy przesyłać e-mailem: [email protected]
Call centrum
Pon – Pią: 8: 00–16: 30
Sobota – niedziela: tylko zamówienia online